X

hr

en

Uvjeti najma apartmana

Mogućnosti plaćanja

Kako bi rezervacija bila važaća potrebno je izvršiti uplatu ili dostaviti podatke o kartici kao garanciju plaćanja. Kartice koje prihvaćamo: Visa, Amex, Diners, Mastercard.
Uplatu je moguće izvršiti na žiro račun Petrosa ili u poslovnici Petrosa, Božidara Adžije 34, Zagreb ili online na www.petros.hr. Moguće je obročno plaćanje karticama (Amex, Diners, Maestro Zaba, Visa Splitska banka) izdanim u Hrvatskoj.

Otkazni troškovi Petros apartmani Zagreb 

Ako gost želi otkazati rezervaciju mora to učiniti pismeno.

BESPLATNO OTKAZIVANJE za apartmane Zagreb do 3 dana prije dolaska. Ukoliko je rezervacija otkazana  od 3-0 dana prije dolaska ili u slučaju nedolaska, ukupna cijena rezervacije bit će naplaćena.

Otkazni troškovi Petros apartmani Pag   

Ako gost želi otkazati rezervaciju mora to učiniti pismeno.
Za otkaz do 7 dana prije dolaska Petros naplaćuje 10% ukupnog iznosa najma apartmana. Ukoliko je rezervacija otkazana od 7-0 dana prije dolaska ili u slučaju nedolaska, ukupna cijena najma apartmana bit će naplaćena.
 

Napomene 

Gost je dužan poštivati kućni red u smještajnim objektima. Petros može od gosta, po dolasku u smještajnu jedinicu, tražiti jamčevinu ili broj kreditne kartice kao osiguranje od eventualnih šteta nastalih tijekom korištenja usluge. Petros nije odgovoran za oštećenu, uništenu ili izgubljenu prtljagu gosta, kao ni za krađu prtljage ili dragocijenosti u smještajnom objektu. Gost ima pravo na prigovor. Gost je dužan odmah reklamirati neodgovarajuću uslugu i o tome obavijestiti Petros, te surađivati s Petrosom u dobroj namjeri s ciljem da se otklone uzroci prigovora. U slučaju da se rješenje za prigovor ne uspije naći na licu mjesta, gost je dužan najkasnije 8 dana nakon prestanka usluge poslati pismeni prigovor Petros. Petros je dužan donijeti pismeno rješenje na prigovor u roku od 14 dana po primitku prigovora. Za vrijeme trajanja postupka rješenja prigovora od strane Petrosa, gost se odriče posredovanja bilo koje druge osobe, arbitraže Udruge hrvatskih putničkih agencija, sudskih ustanova ili davanja informacija u javna glasila. Najviši iznos nadoknade po prigovoru može biti samo iznos reklamiranog dijela usluge.